Monday, January 23, 2017

Yorum yok

zengin olmak için ne yapmalı

Bol kazanç  

Herkes zengin olabilir bir yöntem var ama uygulamak biraz zaman ister birazda is gücü. Akliniza para basma makinası gelmesin o iş biraz sıkar, imkansız yani. Bu millet nasıl zengin oldu diyorsanız cevap zaten sizde sizden çalarak zengin oldu hak yiyerek ve hukuk çerçevesinde. Herkesin gunahini almayım her zengin olan illa çaldı diyemem ama en azindan benim gördüğüm kadariyla sinsilik ve nerden kaçırsam nerelerden hakkına girsem çalışanın emekcinin parasına düşüncesi var. Bunu yarın yada illaki bir gün hesabını vereceğini dusunmeden yapıyor. Gelelim hukuksal yani yasal yontemlerle yapmasına. Bilirsiniz bir yere imza attınizmi o iş olmuş bitmiştir. Bu mantık her çalışan da yok ama patron adamda olur. Once guven sonrada herşeyimi eksiksiz aldığınıza dair bir yazı altta imza ya karşılığında gecersiz bir senet yada ben burdayım alırsın senedin benim der. Bunları neden anlattım anlamışsinizdir, bizzat yaşadım. Gelelim ince detaya yani nasıl zengin olunur asıl konumuz buydu, kardeşim, abim, ablam, bacım ne yap biliyormusun, zengin olmak için helalinden kazan hakka el uzatma yarın obürsü gün senin çocuğun olacak. Mazlumun Ahı kalmaz yerde seni bulmaz ise senden sonrasını bulur merak etme. Işte zengin olmanin sırrı, helalinden kazan başkasının rızığına el uzatma heleki senin elinden evine ekmek götüreni. Senin elinden dediğime bakma ter dökülmeden karşılık alınmaz, kimse kimseye acıyıp da eline para vermez. Herkese saygılar bol kazançlar.

0 yorum:

Post a Comment